Den kommende vækkelse
At bane vejen for en ny himmelsk realitet
DKK 200,00
Før pris 0,00
-0%
Køb nu
Varenummer: 033
Beskrivelse:
Syv skridt til vækkelse

For nogle år siden talte Herren disse ord til den internationale bibellærer og forfatter Derek Prince: ”Der vil komme en stor vækkelse i USA og England”. Derek blev overbevist om, at Gud ville sende en mægtig vækkelse – men ikke generelt til nationerne, han ville sende vækkelsen til kirken i nationerne. Derefter ville vækkelsen påvirke verden med evangeliet om Jesus Kristus før hans genkomst.

Disse profetiske ord om vækkelse mangler endnu at blive opfyldt, hvilket betyder, at kirken i de kommende år vil komme til at opleve noget meget spændende. Fornyelsen, som Gud ønsker at bringe til USA og England – ja, til hele verden – ligger måske lige foran os.

Enhver af os har en central rolle i denne kommende vækkelse. Hvordan skal vi forberede os til at blive brugt af Herren i den kommende, revolutionerende tid? Det er en kendsgerning, at tidspunktet for denne vækkelse vil afhænge af, hvornår vi er rede. Derek Prince vidste, der ville være mange faktorer, som skulle bidrage til den verdensomspændende vækkelse, som Gud har til hensigt at sende.

I denne fængslende bog fokuserer han på syv væsentlige elementer i vækkelsens proces. Lær om disse vigtige elementer og om, hvordan du kan forberede dig til at medvirke i Den Kommende Vækkelse.
C/O AKS, 2650 Hvidovre - Telefon: 40 77 77 85 - E-mail: info@derekprince.dk
Luk